لپ تاپ نیوز

یوگا اسلیم7 با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت در راه است

یک منبع آگاه، بررسی اولیه‌ای از اسنپ‌دراگون سری یوگا اسلیم7 به عمل آورده و گفته که طراحی آن مشابه سری x86 این لپتاپ است اما حذف عجیبی در آن به چشم می‌خورد. اکانت واکینگ‌کت در توییتر به آنچه احتمالا قرار است لپتاپ جدید مجهز به اسنپ‌دراگون ایکس الیت لنوو باشد نگاهی انداخته است و عکس‌هایی موثق از مدل 14 اینچی Yoga Slim 7 2024 منتشر کرده است.

Lenovo Yoga Slim 7 Snapdragon

ابعاد صفحه نمایش این سری از یوگا اسلیم7 احتمالا مانند همان همتای x86 آن با عرض 14.5 ایننچ و نسبت تصویر 16:10 است.

تصاویری که واکینگ‌کت منتشر کرده نشان می‌دهند که سری اسنپ‌دراگون همه‌ی آنچه را که در نسخه‌های x86 سری یوگا اسلیم 7 می‌توان دید، ندارد. در این محصول، سه پورت ارتباطی USB نوع C شامل دو عدد در سمت چپ و یکی در سمت راست آن تعبیه شده است. علاوه بر این، لپتاپ لنوو درست در کنار آخرین پورت C دارای یک شاتر وب‌کم و یک کلید خاموش‌وروشن است، دقیقا شبیه به مدل Yoga Slim 14 G8 که سال گذشته رونمایی شد.

Yoga Slim 7 Snapdragon Edition

لنوو Yoga Slim 7 با پردازنده Snapdragon X Elite و بدون جک 3.5 میلی متری !

از طرفی، سری اسنپ‌دراگون اسپیکرهایی در بالا دارد و یک ترک‌پد بزرگ با کمی تمایل به لبه‌ی سمت چپ، در آن دیده می‌شود. همچنین درپوش‌های صفحه کلید شاخص لنوو در این محصول نیز به کار رفته‌اند. در ضمن، سری اسنپ‌دراگون برخلاف همتای x86 خود، فاقد جک 3.5 میلی‌متری است. در حالی که هنوز تاریخ عرضه‌ی این محصول مشخص نیست، بعید به نظر می‌رسد پیش از نسخه‌های قابل عرضه با مشخصات مشابه به بازار بیاید، نسخه‌هایی همچون سرفیس پرو 10 (Surface Pro 10) و سرفیس لپتاپ 6 (Surface Laptop 6) که بر اساس شنیده‌ها 31 اردیبهشت برای اولین بار به بازار وارد خواهند شد.

Lenovo Yoga Slim 7 Snapdragon Edition

 

منبع : notebookcheck , h0x0d