لپ تاپ نیوز

ایسر لپ تاپ‌ گیمینگ نیترو 16 را با نسل هشتم پردازنده رایزن معرفی کرد

لپ‌تاپ‌ گیمینگ جدید ایسر نیترو 16 که طبق اعلام روز چهارشنبه قرار است در بهار امسال عرضه شوند، با هدف ارتقای تجربه بازی و بهره‌وری، پردازنده‌های قدرتمند سری AMD Ryzen 8040 را با قابلیت‌های هوش مصنوعی رایزن همراه می‌کنند. این مدل‌، مشابه نمونه نیترو 16 اینتلی ، از پردازنده‌های گرافیکی انویدیا GeForce RTX 40 با قابلیت رهگیری پرتو  (Ray-Tracing) بهره می‌برند. علاوه بر این، عملکردهای هوش مصنوعی RTX انویدیا در بیش از 500 بازی و برنامه، تجربه‌ای روان‌تر و لذت‌بخش‌تر را به ارمغان می‌آورند.

گیمرها و تولیدکنندگان محتوا با نمایشگر در ابعاد WQXGA و نرخ تازه‌سازی بالا ، تجربه‌ی بصری خیره‌کننده‌ای خواهند داشت. فناوری G-Sync با از بین بردن مشکلاتی مانند پارگی تصویر، پرش و تاخیر در گرافیک، تجربه بازی روان‌تر و لذت‌بخش‌تری را برای گیمرها رقم می‌زند. جی-سینک که به عنوان فناوری استاندارد در بسیاری از نمایشگرهای مخصوص بازی امروزی شناخته می‌شود، به وضوح و شفافیت تصویر در بازی‌ها کمک می‌کند و به گیمرها در کسب برتری یار می‌کند.

علاقه‌مندان به لپ‌تاپ‌های قدرتمند برای پردازش گرافیکی، می‌توانند با خیالی آسوده این مدل جدید لپتاپ گیمینگ ایسر نیترو 16 مجهز به هوش مصنوعی را انتخاب کنند.

acer nitro 16 amd

لپ‌تاپ ایسر نیترو 16 مجهز به پردازنده AMD همراه با قابلیت‌های هوش مصنوعی

لپ‌تاپ ایسر نیترو 16، انتخابی عالی برای گیمرها و کاربرانی است که به دنبال دستگاهی با صفحه‌نمایش بزرگ و قدرتمند هستند. این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایش 16 اینچی WQXGA با وضوح تصویر بالا، نرخ تازه‌سازی 165 هرتز و روشنایی 500 نیت مجهز شده است. همچنین، از پردازنده مرکزی قدرتمند هشت هسته‌ای ای ام دی Ryzen 9 8945HS و رم تا 32 گیگابایت بهره می‌برد که عملکردی روان و سریع را برای انجام انواع کارها، از جمله بازی و پردازش‌های سنگین، به ارمغان می‌آورد.

دستیار هوش مصنوعی کوپایلت در ویندوز با طراحی دقیق و هدفمند برای ارائه ی عملکرد محاسباتی بی‌نظیر، به کاربران در ارتقای سطح خلاقیت و کارایی یاری می‌رساند. ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته ی PurifiedVoice 2.0 و PurifiedView ، با حذف نویز پس‌زمینه و حفظ خودکار کاربران در کادر وب‌کم، تجربه‌ای بی‌نظیر از کنفرانس‌های ویدئویی را به ارمغان می‌آورند.

لپ‌تاپ‌های بزرگ و قدرتمند، در زمان استفاده گرمای زیادی تولید می‌کنند. به همین دلیل، مهندسان طراح ایسر از سیستم خنک‌سازی پیشرفته‌ای متشکل از دو فن، چهار ورودی و چهار خروجی هوا در Nitro 16 استفاده کرده‌اند. این سیستم خنک‌سازی، با به گردش درآوردن هوا و کمک گرفتن از خمیر حرارتی فلز مایع، این لپتاپ را خنک نگه می‌دارد و از افت عملکرد آن جلوگیری می‌کند.

لپ‌تاپ ایسر Nitro 16 (AN16-43) از ماه اردیبهشت در آمریکا با قیمت پایه 1400 دلار به بازار عرضه می‌شود.

 

منبع : laptopmag , acer